שמי עמרי מבית ינאי, נשוי לשובי ואבא לשלושה בנים מקסימים.
לא מזמן סיימתי עוד סבב של מילואים – אחרי כמעט 350 ימי שירות למען המדינה.
ועכשיו אני חוזר לעבודה שממלאת לי את הלב: טיפול וגיזום עצים.
אני גוזם מוסמך עם רישיון עבודה בגובה, בוגר לימודי אדריכלות